Administratief Medewerkster

Ben jij een nauwkeurige en gestructureerde administratieve topper? Heb je oog voor detail en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou, 24 uur per week!

 
Wat ga je doen?
• Verwerken van inkoopfacturen
• Ondersteunen bij facturatie en boekhoudkundige taken
• Beheer van e-mail en correspondentie
• Archiveren en bijhouden van dossiers
• Algemene ondersteunende werkzaamheden voor het team


Wat breng jij mee?

• •Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in administratieve richting
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
• Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
• Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Accuraat, zelfstandig en proactief


Wat bieden wij?

• Een parttime functie van 24 uur per week
• Een prettige en informele werkomgeving
• Marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden
• Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling


Geïnteresseerd

Stuur dan je CV en motivatiebrief naar contact@floor-retail.nl en wie weet nodigen wij je snel uit voor een kennismakingsgesprek!

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Floor Retail Services biedt diensten aan voor...

Handyman

Voor bepaalde diensten is niet altijd expertise nodig, maar wel mankracht. Geen klus is ons te gek.

Reparatie onderhoud

Een lekkende kraan, een kapot deurslot of een schakelaar die aan vervanging toe is?

Servicemonteur

Wij helpen u met alle kleine klussen in en om het vastgoed, zoals kleine reparaties etc.

Sloop en demontage

Demontage en strippen van kantoren, winkels en woningen behoort tot onze expertise.